מידע קליני - מזור לכאב » איך לטפל במיגרנה בהצלחה - מרפאת מזור לכאב

איך לטפל במיגרנה בהצלחה - מרפאת מזור לכאב

אם אתם מחפשים איך לטפל במיגרנה בהצלחה אתם חייבים לעצמכם מרפאת כאב הוליסטית

מיגרנה מוגדרת ככאב ראש שמשבית את האדם מכל פעילות ולכן היא מחייבת טיפול משולב פיזיולוגי, רגשי וחברתי. עם זאת מכיוון שמיגרנה היא בעיה הוליסטית לא כל אחד יודע איך לטפל במיגרנה .

למעשה, טיפול מוצלח במיגרנה חייב להיעשות ע"י אנשי מקצוע שמצליחים להבין את הגורמים לה. מכיוון שמיגרנה היא תוצאה של גורמים רבים נדרשת עבודת פענוח ממש כמו במשחקי חשיבה.

איך לטפל במיגרנה בהצלחה

איך לטפל במיגרנה

עם זאת, אבחון הגורמים הוא רק השלב הראשון בטיפול במיגרנה כי הדרך עד ההחלמה עוד ארוכה. למעשה, הטיפול משתנה מאדם לאדם על פי מצבו הספציפי והייחודי למשל רגישות לאור, למזג אויר מסוים, חשיפה למתח נפשי, שחיקה בעבודה, אלרגיות למזון ואפילו מספר שעות השינה, איכות השינה  ותנוחת השינה. לא סתם דיברנו בפסקה הקודמת על משחקי חשיבה כי מיגרנה היא ממש סודוקו אנושי.

אז מה עושים – איך מטפלים במיגרנה ?

כדי לטפל במיגרנה בהצלחה למעשה נדרש שינוי מהותי באורח החיים כולל הרגלים, תזונה, שינה, התנהגות, תקשורת בין אישית ועוד. לכן, אם אתם מחפשים איך לטפל במיגרנה בהצלחה אתם חייבים לעצמכם מרפאת כאב הוליסטית.

רק באופן הזה תבטיחו שגם אתם תגידו שלום ולא להתראות למיגרנה שלכם, ממש כמו עשרות מטופלים אחרים. אבל שימו לב כי טיפול במיגרנה הוא תהליך שדורש מהמטופל לקחת אחריות, למשל לנטר את הכאב באופן יומיומי ולשנות את אורחות חייו פעם אחת ולתמיד.

אבל יש חיה כזאת ?

אולי תתפלאו, אבל יש מרפאות כאב שיודעות איך לטפל במיגרנה בהצלחה למשל מרפאת מזור לכאב.

למרפאה זו סניפים ברחבי הארץ והיא נותנת מענה לכל לקוח באופן אישי. לצורך כך המרפאה עושה שימוש בטכניקות טיפוליות שונות כמו טיפול תרופתי, תזונה בריאה, פעילות גופנית, שנוי חשיבתי ועוד. בנוסף, המרפאה שומרת על קשר רציף עם המטופל כדי לבצע שנויים בטיפול במידת הצורך. וזה לא הכל כי במרפאה זו דוגלים ביעדים הבאים:

1. העדפת טיפול מהיר שמסיים את המיגרנה אחת ולתמיד

2. העדפת טיפול שאינו מסוכן לאדם ושאינו כרוך בסיבוכים או בתופעות לוואי.

3. טיפול בכל מקורות המיגרנה כולל מקורות גופניים, נפשיים וחברתיים.

4. מעקב אחר הטיפול כדי לשפר את הצלחתו

5. שיפור איכות החיים של האדם מכל הבחינות : גופנית, תפקודית, משפחתית, רגשית ועוד.

טיפול במיגרנה חזקה - האם יש רק דרך אחת יעילה ? - מזור לכאב מחקרים בתחום הרפואה מורים כי למעלה מ-15% מהאוכלוסייה סובלים מהתקפי מיגרנה קבועים שתדירותם ועצמתם משתנה. נתונים אלה אינם כוללים את אלה שסבלו מהתקף חד פעמי כזה, והגיוני להניח, כי אז, הנתונים המספריים היו גבוהים בהרבה. קרא עוד
כאב ראש אחורי - מרפאת מזור לכאב על פי הסטטיסטיקות, כאב ראש אחורי נחשב לאחד מכאבי הראש הנפוצים ביותר הקיימים כיום, ומיליוני אנשים סובלים ממנו אפילו ברגע זה ממש קרא עוד
טיפול במיגרנה במרכז אחת המחלות השכיחות והמציקות ביותר לאנשים רבים זו מיגרנה. מדובר בהפרעה של כאב ראש שמלווה את הסובל ממנה לאורך שעות ארוכות ופעמים אף ימים ממושכים. יש כאלו שהמיגרנה מתלווה אליהם לעבודה וליתר פעולות היום יום, ויש אנשים אחרים שהמיגרנה משכיבה אותם במיטה, וגורמת קרא עוד
כאבים בראש והפתרון ברשת מזור לכאב אחוז גבוה מאוד מן האוכלוסייה סובל מכאבים בראש וממיגרנות וכולנו מכירים את התופעה. כאב ראש יכול להופיע כתוצאה ממספר גורמים רב ואחד האתגרים הוא לאבחן את הסיבה המדויקת להופעת הכאב. מזור לכאב, רשת מרפאות לסבל וכאב מספקת את הפתרונות המובילים בתחום קרא עוד