מידע קליני - מזור לכאב » המדריך השלם לביצוע טיפול במיגרנה כרונית - מזור לכאב

המדריך השלם לביצוע טיפול במיגרנה כרונית

בדומה לסוגי טיפול נוספים, גם טיפול במיגרנה כרונית מבוסס על שינויים בסגנון החיים

הם תוקפים אותנו בדיוק בזמן לא מתאים, מטרידים אותנו ומציקים לנו ללא הרף, מקשים עלינו להמשיך בשגרה ומה לא. מדובר כמובן בכאבי הראש האינטנסיביים המכונים מיגרנות.

מיגרנה הינה תופעה שכיחה המופיעה אצל כ- 11 אחוזים מהגברים וכ- 20 אחוזים מהנשים, והיא נחשבת למחלה תורשתית, דהיינו – מחלה העוברת מדור לדור. המיגרנה מאופיינת בכאבי ראש חדים וקבועים, המתחילים לרוב לאחר הופעת סימפטומים מוקדמים ה'מבשרים' על בואה של המיגרנה.

תסמינים נפוצים הינם: הרגשת נמלול בזרוע וכף יד מסוימת ולעיתים אף בשתי הידיים, סחרחורות, קושי בדיבור, הפרעות ראייה שונות ועוד. חולה מיגרנה יוגדר כאדם הסובל מכ- 5 התקפי מיגרנה בחודש, כאשר כ-15 מיגרנות בחודש עלולות להגדיר אדם כחולה במיגרנה כרונית. קיבצנו לפניכם מיטב המלצות לביצוע טיפול במיגרנה כרונית.

דרכי טיפול במיגרנה כרונית

טיפול במיגרנה כרונית במזור לכאב

בדומה לסוגי טיפול נוספים, גם טיפול במיגרנה כרונית מבוסס על שינויים בסגנון החיים, הואיל ומחלות כרוניות דורשות טיפולים ארוכי טווח העלולים להימשך זמן רב.

השינויים הללו כוללים בין השאר: שינוי הרגלים, תזונה, שעות השינה הממוצעות ולעיתים אף בדפוס ההתנהגות של הסובל מהמחלה. ככלל, חולה הסובל ממיגרנה כרונית יופנה לרוב למרפאות כאב,

על מנת לקבל טיפול תרופתי יעיל ועוצמתי. המטפלים במרפאה עתידים לתחקר את הפציינט, לרבות אורח החיים הקבוע וההיסטוריה הרפואית שלו.

לאחר ירידה לעומק הפרטים, ובעזרת הניסיון הרב שקיים אצל המטפלים המומחים בנושא, עתיד הפציינט לקבל טיפול אפקטיבי במיוחד. אמנם, המיגרנה לא צפויה להיעלם כליל, אולם כמות ההתקפים ועוצמת כאב הראש בהחלט עשויות לרדת

סובלים ממיגרנה כרונית ? לא סוף העולם

רבים סוברים כי מיגרנה היא מחלה חסרת מזור שיש להשלים עם עצם קיומם. למעשה, סברה זו משוללת כל יסוד. מיד בגמר התקף המיגרנה, מומלץ לקבוע תור אצל מרפאת כאב,

בעלת רשת מטפלים מקצועית מנוסה ואיכותית. את מרפאת הכאב המתאימה מומלץ לבחור בעזרת קריאת המלצות באתר האינטרנט של המרפאה, אשר יעידו על טיפול במיגרנה כרונית אפקטיבי.

מרפאת מזור לכאב מציגה צוות מקצועי ומנוסה, המעניק טיפול אישי בכאב לכל פציינט ומכל סוג. המרפאה מעמידה לכל לקוח מלווה אישי ומקצועי, אשר עתיד לסקור את המיגרנה ממנה סובל הפציינט, לאבחן יחד עמו את הגורמים לה, ולהעניק טיפול שיסייע להתמודד איתה.

איך לטפל במיגרנה בצורה יעילה וחכמה - מזור לכאב המיגרנה היא תופעה נוירולוגית המתבטאת בכאב ראש המופיע בתדירויות ובעוצמות משתנות מאדם לאדם. המיגרנה תוקפת באופן תדיר אנשים רבים מהאוכלוסייה. היא נפוצה אצל בנות המין הנשי יותר מאשר אצל בני המין הגברי, אך גם בקרבם היא די שכיחה קרא עוד
טיפול במיגרנה קשה שבאמת עובד - מזור לכאב טיפול במיגרנה קשה שנעשה ע"י בעלי מקצועי יכול לשים סוף לכאבים פעם אחת ולתמיד. וזה לא הסוף כי טיפול זה יכול אף למנוע כאבים עתידיים מסוג מיגרנה יכול אף למנוע כאבים עתידיים מסוג מיגרנה קרא עוד
איך לטפל במיגרנה בהצלחה - מרפאת מזור לכאב מיגרנה מוגדרת ככאב ראש שמשבית את האדם מכל פעילות ולכן היא מחייבת טיפול משולב : פיזיולוגי, רגשי וחברתי. עם זאת מכיוון שמיגרנה היא בעיה הוליסטית לא כל אחד יודע איך לטפל במיגרנה קרא עוד
טיפול במיגרנה חזקה - האם יש רק דרך אחת יעילה ? - מזור לכאב מחקרים בתחום הרפואה מורים כי למעלה מ-15% מהאוכלוסייה סובלים מהתקפי מיגרנה קבועים שתדירותם ועצמתם משתנה. נתונים אלה אינם כוללים את אלה שסבלו מהתקף חד פעמי כזה, והגיוני להניח, כי אז, הנתונים המספריים היו גבוהים בהרבה. קרא עוד