מידע קליני - מזור לכאב » טיפול במיגרנה ברשת מזור לכאב

טיפול במיגרנה ברשת מזור לכאב

מיגרנה היא כאב מטריד המחייב טיפול כוללני

מיגרנה - טיפול מהיר במרפאת מזור לכאב

מיגרנה ככאב ראש חוזר ופעמים משבית את המטופל/ת מכל פעילות – מחייב טיפול כוללני בהבטים פיזיולוגיים, רגשיים וחברתיים.

טיפול במיגרנה על ידי המומחים של רשת מזור לכאב

טיפול במיגרנה על ידי המומחים הפועלים ברשת "מזור לכאב" מודעים היטב למכלול הגורמים למיגרנה. באמצעות תשאול קפדני ומפורט מצליחים להבין את "הפאזל" של כל המרכיבים התורמים ליצירת של מיגרנה.

יחד עם כל מכלול הגורמים המביאים להקלה. ידוע ששינויים במזג האויר, ברמת המתח הרגשי והשחיקה, בתנוחה, בשינה (כמות שעות ואיכות השינה), תגובות אלרגיות למינהן כולל רגישות לסוגי מזון מסוימים ועוד – כולם יכולים להשפיע על הופעת המיגרנה או על העלמותה.

למטופלים הסובלים וגם לרופאיהם קימת הציפייה הלא ראלית, של מציאת תרופת הקסם שתגרום להעלמות המגרנה באופן זמני או קבוע. עם השנים אנו למדים שיחד עם תרופה זו או אחרת, אנו משלמים מחיר לא פשוט של תופעות לוואי (שלא לדבר על המחיר הכספי).

טיפול במיגרנה - מהי מהות הטיפול ומה הגישה החדשנית שננקטת בשיטה זו

במסגרת הטיפול, מושם דגש על שינוי. החל משינויי אורחות חיים, הרגלים, תזונה, הגיינת שינה, המשך בשינוי התנהגותי. השינוי ההתנהגותי כולל שינוי באופן החשיבה המקדים התנהגות זו או אחרת ולעיתים גם שינוי בטיב היחסים והתקשורת עם האנשים המשמעותיים בחיינו – בני זוג, ילדים והורים.

כל שינוי שאנו משיגים בטיפול מביא לשינויים נוספים שתורמים לטיפול במיגרנה. השינויים מתרחשים בעיקר בפנים – במדדים פיזיולוגיים של לחץ דם, פעימות הלב, הפרשת אדרנלין סרוטונין והורמונים אחרים, רמת המתח בשרירים והתרחבות כלי הדם.

שינויים נוספים בתוכנו קורים ברמת התובנה למצבנו וביכולת שלנו לקבל החלטות ולהשפיע על הדרך בה אנו תופסים את עצמנו ואת מגבלותנו ובהמשך – איך החלטות אלו משנות את תבנית ההתנהגות והיחסים עם אחרים.

מסגרות טיפול רפואי לרוב מתרכזות בפן אחד של הטיפול. במסגרת מרפאת כאב של מזור לכאב הטיפול במיגרנה זוכה לטיפול כוללני משולב ולכן אחוזי ההצלחה גבוהים במיוחד.

אם כך איזה טיפול במיגרנה מומלץ

סובלים ממיגרנה? אין ספק שאחוז גדול של אנשים סובלים מתופעה מטרידה זו. והעובדה שאין מדובר בתופעה מסוכנת לא פותרת כלל את הבעיה. כיוון שהמצוקה כה גדולה והכאב מהווה מטרד של ממש.

אנשים מוצאים את עצמם מבלים שעות ארוכות במיטה, וסובלים מכאבים עזים ותופעות נלוות נוספות. בחילות או קושי מול אור או רעש. לרפואה הקונבנציונאלית אין מענה מספק עבור תופעה זו. ומי שסובל ממנה בצורה חמורה, ינסה לתור אחר טיפול במיגרנה בשביל להתגבר על התופעה.

כי המיגרנה עשויה לשבש את סדר היום ואת מהלך החיים. ולגרום למי שסובל מהמיגרנה לאיכות חיים ירודה.

אז מה עושים על מנת לטפל במיגרנה בצורה יעילה ?

ככל שמדובר בסבל גדול יותר, וככל שהאדם סובל ממנה לעיתים קרובות יותר, הצורך למצוא את המענה היעיל יהיה דחוף ותר.

וזאת בשביל למנוע את ההתפרצות הבאה ולשמור על הרגשה כללית טובה בכל עת. מרפאות כאב מציעות טיפולים ייעודיים המתאימים לתופעה של מיגרנה. אם אתם מחפשים טיפול במיגרנה, מומלץ כי תפנו אל מרפאת כאב.

שם תתקבלו על ידי מטפלים מומחים. הללו יבחנו את המצב ויתשאלו כל פציינט לגבי ההיסטוריה הרפואית שלו, ולגבי חומרת המצב שלו בעת התפרצות מיגרנה. כאשר השלב הראשון יכלול שלילת הימצאות מחלות מסוכנות. לאחר מכן יחפשו אחר הטיפול המתאים שיוכל להוות מענה מתאים למצבו של המטופל.

טיפול במיגרנה – מה אפשר לעשות ?

במרפאת כאב עומדת מטרה מרכזית מול עיניהם של המטפלים, והיא השגת מענה לתחושה המציקה ולכאב המטריד. בשביל להשיג מטרה זו יעשו שימוש בשיטות שונות, כאשר מטרת העל היא לשפר את המצב ולמנוע ככל האפשר מצבים של התפרצות מיגרנה.

פנו אל מרפאות מומלצות

אם גם אתם סובלים ממיגרנה, אם גם אתם מחפשים כמו רבים אחרים טיפול במיגרנה יעיל, מומלץ כי תכירו את רשת המרפאות מזור לכאב. רשת המרפאות פרוסה בנקודות שונות ברחבי הארץ ומציעה טיפולים ממוקדים עבור מצבים שונים.

אצלנו נותנים מענה מותאם לכל פציינט, כאשר המטרה היא להביא מזור לכאבים ולהקל על התופעה המטרידה. שיטות טיפוליות שונות באות אצלנו לידי שימוש.

ואכן מטופלים רבים מוצאים אצלנו את המענה לכאבים שלהם. ונהנים הודות לטיפולים שהם מקבלי אצלנו מאיכות חיים טובה יותר והם נפרדים מהכאבים. אתם מוזמנים למצוא אצלנו את הפתרון לכאבים שלכם.

לקריאה נוספת אודות הטיפול הלא תרופתי במיגרנה לחץ כאן

טיפול במיגרנה במרכז אחת המחלות השכיחות והמציקות ביותר לאנשים רבים זו מיגרנה. מדובר בהפרעה של כאב ראש שמלווה את הסובל ממנה לאורך שעות ארוכות ופעמים אף ימים ממושכים. יש כאלו שהמיגרנה מתלווה אליהם לעבודה וליתר פעולות היום יום, ויש אנשים אחרים שהמיגרנה משכיבה אותם במיטה, וגורמת קרא עוד
כיצד לשים סוף לכאבי המגרנה - מזור לכאב מי שסובל ממיגרנה יודע כמה זה יכול להיות כואב, כמה זה יכול להשפיע על התפקוד בכל תחומי החיים - בעבודה, בבית, מול בן או בת הזוג והילדים. אנשים רבים לא מודעים לכך אך קיימים כיום מגוון טיפולים אפשריים לבעיית המיגרנה וכבר אין צורך להמשיך ולסבול כל כך הרבה. ביקש קרא עוד