מידע קליני - מזור לכאב » טיפול במיגרנה קשה שבאמת עובד - מזור לכאב

טיפול במיגרנה קשה בהצלחה יתרה - מרפאת מזור לכאב

טיפול במיגרנה קשה שנעשה ע"י בעלי מקצועי יכול לשים סוף לכאבים פעם אחת ולתמיד

מיגרנה קשה היא כאב ראש חזק וחד שמופיע לעיתים קרובות ולמזלכם ניתן לטפל בכך. למעשה, טיפול במיגרנה קשה שנעשה ע"י בעלי מקצועי יכול לשים סוף לכאבים פעם אחת ולתמיד.

וזה לא הסוף כי טיפול זה יכול אף למנוע כאבים עתידיים מסוג מיגרנה. המשיכו לקרוא עד הסוף כדי שגם אתם תגידו למיגרנה שלכם שלום ולא להתראות. ולא, זאת לא מתיחה של 1 באפריל אלא המציאות שתיהנו ממנה בקרוב.

מה זה מיגרנה ?

טיפול במיגרנה קשה

מיגרנה היא כאמור כאב ראש אך בניגוד לכאבי ראש אחרים המיגרנה מופיעה במקום מסוים. המיגרנה לרוב מלווה בתופעות גופניות נוספות כמו עייפות, חולשה, עצבנות, כאבי שרירים, בחילות ועוד. אולי תתפלאו אבל אתם לא לבד כי אחוז גבוה מהאוכלוסייה סובל מאותה בעיה כמוכם. אבל בניגוד לאחרים אתם יכולים ליהנות מטיפול במיגרנה קשה שיחסל את הכאב לתמיד.

טיפול במיגרנה קשה שבאמת עובד

טיפול הוליסטי במיגרנה לוקח בחשבון את כל הגורמים לתופעה כולל הגורמים הגופניים והנפשיים. למעשה, תפיסת העולם ההוליסטית רואה בכאב כלשהו איתות על חוסר איזון גופני או נפשי.

לכן הטיפול במיגרנה יכלול טיפול בחוסר האיזון שגרם לה למשל ע"י תזונה נכונה, מנוחה, פעילות גופנית, שחרור לחצים נפשיים ועוד. ותתפלאו, אבל טיפול הוליסטי יכול למנוע גם את הישנות המיגרנה ולא רק לשכך את הכאב.

מרפאת כאב הוליסטית

במרפאת כאב הוליסטית תוכלו לטפל במיגרנה שלכם בהתאמה אישית כי לכל אחד מיגרנה שונה. אולי תתפלאו, אבל למרות שהמיגרנה היא אותה תופעה יש לה גורמים שונים שמשתנים מאדם לאדם, למשל אחד סובל ממיגרנה עקב רגישות למזון ואילו השני סובל עקב חשיפה לאור.

לכן, חשיפת הגורמים למיגרנה חייבת להיות אישית והיא דומה לפתרון של פאזל בהבדל אחד : הפאזל הזה הוא בן אדם בשר ודם שסובל מכאבים שמשביתים אותו מפעילות.

אז מה עושים ?

אם יש לכם מיגרנה פנו למרפאת הכאב של מזור לכאב לצורך טיפול במיגרנה קשה. מומחי המרפאה יודעים לאתר ולטפל במיגרנות בהתאמה אישית דרך הסניפים השונים ברחבי הארץ.

במרפאה זו שומרים על קשר רציף עם המטופלים כדי לבצע שינויים בטיפול במידת הצורך. אז למה אתם מחכים? צרו קשר עם המרפאה במייל, דרך אתר האינטרנט או בטלפון ותתחילו חיים חדשים ללא מיגרנה.

איך לטפל במיגרנה בהצלחה - מרפאת מזור לכאב מיגרנה מוגדרת ככאב ראש שמשבית את האדם מכל פעילות ולכן היא מחייבת טיפול משולב : פיזיולוגי, רגשי וחברתי. עם זאת מכיוון שמיגרנה היא בעיה הוליסטית לא כל אחד יודע איך לטפל במיגרנה קרא עוד
טיפול במיגרנה חזקה - האם יש רק דרך אחת יעילה ? - מזור לכאב מחקרים בתחום הרפואה מורים כי למעלה מ-15% מהאוכלוסייה סובלים מהתקפי מיגרנה קבועים שתדירותם ועצמתם משתנה. נתונים אלה אינם כוללים את אלה שסבלו מהתקף חד פעמי כזה, והגיוני להניח, כי אז, הנתונים המספריים היו גבוהים בהרבה. קרא עוד
כאב ראש אחורי - מרפאת מזור לכאב על פי הסטטיסטיקות, כאב ראש אחורי נחשב לאחד מכאבי הראש הנפוצים ביותר הקיימים כיום, ומיליוני אנשים סובלים ממנו אפילו ברגע זה ממש קרא עוד
"מתפוצץ לי הראש" – טיפול בכאב ראש - מזור לכאב עוד לא פגשנו את האדם שלא חווה מימיו כאב ראש. אפילו ילדים בגילאי בי"ס יסודי מתלוננים מדי פעם על כאב ראש, ואפיו בגילאים צעירים יותר. לא מדובר על ניסיון להתחמק מהכנת שיעורי בית בהכרח. קרא עוד