המומחים שלנו ממתינים לפנייתכם - זמינות גבוהה, גישה אנושית ואכפתית, אחוזי הצלחה גבוהים כבר לאחר הטיפול הראשון

מרפאת כאב מזור לכאב - הפתרון שלך לכאבים כרוניים

ד"ר אלון מרגלית
נגן וידאו

מזור לכאב

הרופאים של מרפאת כאב שברשת מזור לכאב – כולם מומחים, בעלי ניסיון רב באבחון וטיפול כוללני בכאב ובסבל על כל מקורותיו והשלכותיו.

הגישה שלנו

הנסיון הרב שצברנו לימד אותנו שלא ניתן להתייחס לכאב בגישה מכניסטית – "לתקן / להחליף / לנתח את מה שכואב" אלא כפתרון כולל.

סיפורי הצלחה

"הכאבים בברך וברגל שמאל לא חזרו!"
"אין שום זכר לכאבי השרירים שלי"
"כאבי הראש נעלמו ואני יכולה לסובב את הצוואר בחופשיות".

צור קשר

אנחנו כאן כדי לעזור להקל על הכאב. כאב יכול לפגום באיכות החיים. צור איתנו קשר עכשיו לאיכות חיים טובה יותר

מרפאת כאב ברשת מזור לכאב – מפתיעה בהצלחותיה

מפתיע לגלות את סוד ההחלמה המהירה מכאב. אנשים רבים מתפלאים לגלות איך חולפים הכאבים כעבור טיפולים ספורים. לעיתים אפילו כאבים ממושכים וכרוניים מצליחים לחלוף לגמרי או להשתנות מכאב קשה ומייסר לכאב קל. תופתעו לגלות כיצד תוך יום יומיים ניתן לקבל טיפול יעיל ומקצועי מצוות של מרפאת כאב שעושה פלאים לכאב ולסבל המתמשכים.

מפתיע ומרגיע למצוא מומחים קשובים, אמפטיים, אכפתיים ובעלי מיומנות רבה בטיפול בכל סוג של כאב בגישה כוללנית – גישת הרפואה השלמה (גוף-נפש ומשפחה). מגוון סוגי הטיפול בכאבים שונים הוא מפתיע ביכולת למצוא לכל אדם את הטיפול המתאים לו ככפפה ליד. המגוון כולל אפשרויות טיפוליות לא תרופתיות כגון גרוי שרירי עמוק, גלים אלקטרומגנטיים, תרגילים מתאימים וכמובן גם הזרקות ותרופות. לא, בקאנאביס איננו עוסקים!

מפתיע למצוא מרפאת כאב סמוכה ברשת הארצית של מזור לכאב הפרוסה ב – 12 אתרים מדן ועד אילת.

נגן וידאו

משמח ומפתיע לגלות כיצד הטיפול היעיל ברשת מזור לכאב, חוסך כסף רב לאורך זמן.

כל אחד ואחת מאתנו חווה, לפחות פעם אחת בחיים כאב גופני חד או מתמשך, באזור זה או אחר בגוף וכולנו יודעים עד כמה רב הסבל ועד כמה אנו זקוקים באותה העת לטיפול מקצועי וקשוב להפחתת הכאב והסבל במסגרת מרפאת כאב. 

המומחיות הייחודית של מזור לכאב היא לאתר את מקורות הכאב והסבל ולהעניק לאדם טיפול שלם, שלא רק מפחית או מסלק את הכאב, אלא גם מונע את חזרתו בעתיד. בסופו של יום, הבריאות שלך היא הדבר החשוב ביותר ומומלץ מאוד לפנות לרשת מזור לכאב על מנת שיוכלו לעזור לך לשמור על הבריאות ולכוון אותך אל אורח החיים הנכון והחיוני עבורך. מרפאת כאב ששמה דגש על רפואה שלמה – הוליסטית, בגישה חדישה ומקורית ברפואה, היא המקום הנכון בשבילך.

הרופאים המקבלים את החולים הכואבים והסובלים, מתאימים להם באומנות את הטיפול בעל סיכויי ההצלחה הגדולים, המהירים והיעילים ביותר גם לטווח הקצר – ההקלה המידית לכאב וגם לטווח הארוך – מניעת שובם של הכאבים לאורך זמן. 

חוות דעת – יש אפשרות לקבל חוות דעת משפטית או כזו המופנית לביטוח לאומי בהקשר לסבל הגופני- נפשי.

רפואת כאב היא רחבת יריעה: אנו עוסקים לא רק בכאב אורטופדי או ראומטולוגי (פרקים, עצמות וכד'), לא רק כאב בנוירופטי (כאב שמקורו בפגיעה או לחץ על עצב), לא רק בכאב גסרואנטרולוגי (כאבי בטן, כאב בפי הטבעת וכד') לא רק כאב כירורגי (כתוצאה מניתוח למשל) לא רק מכאב במערכת אא"ג (למשל סינוסיטיס, כאבי אזנים וכד') לא רק כאב אונקולוגי (הנגרם ממחלת הסרטן או מהטיפול בה), לא רק כאב גניקולוגי (כאב באזור אברי המין וכד') או אורולוגי (כאב בזמן מתן שתן וכד'). הסיבה יכולה להיות כל כאב, בכל מקום בגוף, בין אם הוא כאב חדש וחריף – שהופיע בשעות ובימים האחרונים ובין אם מדובר בכאב כרוני – שממשיך ומטריד במשך שבועות, חדשים ושנים.

מרפאת כאב ברשת מזור לכאב ייחודית בכך שמסייעת בגילוי האבחנה המתאימה – במצבים בהם קיים כאב וסבל, אך מקורם לא ברור, למרות ברורים והתייעצויות מרובות.

מדוע כל כך כדאי לפנות לרשת מזור לכאב?

מרפאת הכאב של רשת "מזור לכאב" יוצאת דופן במספר הבטים:

  • מה כל כך מיוחד בצוות הרופאים המומחים? הם כולם רגישים לסבלכם, מנוסים בטיפול עדכני בכאב, יציעו לכם את הטיפול המסור.
  • מתי נגיע לטיפול ? אין צורך להמתין חודשים – תוך ימים ספורים תזכו בטיפול.
  • נגישות מרפאת כאב ברשת מזור לכאב גבוהה, בפריסה ארצית. גם אנשים המרותקים לכסאות גלגלים יגיעו למומחה בקלות, לעיתים אף יגיע המומחה אליהם הביתה.
  • גישה אנושית – הרופאים המומחים שיטפלו בכם הוכשרו בגישה אמפטית למצוקותיכם ולכן סיכויי ההחלמה גבוהים.
  • גישת הרפואה השלמה – המומחים תופסים את האדם הסובל כשלם – גוף, נפש ומשפחה כיחידה אחת בעלת קשרים דו כווניים. כאב מביא לסבל והסבל בתורו מעצים את הכאב. את הסובל עוטפת משפחה הכואבת את כאביו וחרדה לשלומו. המומחה במרפאת הכאב של "מזור לכאב" יקדיש מאמץ להבין את כל ההקשרים המקיפים את הכאב.
  • באיזו שיטה מטפלים ? מיומנות במספר רב של כלים טיפוליים – ברשות המומחים שלל כלים טיפוליים הידועים ברפואת כאב מודרנית. הם מודעים לכך שלכל אדם וכאבו, יש טיפול מיוחד ומתאים שהוא היעיל ביותר עבור אותו אדם ומשפחתו. יש תמיד מקום ליצירתיות ולחדשנות כדי לשפר תוצאות הטיפול בכאב.
  • טיפול מיידי יחד עם טיפול מניעתי– המומחה יהפוך כל אבן בכדי למצוא כיצד להקל על הכאב החזק והמגביל במהירות. למטופל ולמשפחתו תבנה תכנית של שיקום ממצב הכאב ולשם מניעת הישנותו עד כמה שניתן. אנו מאמינים שתמיד עדיף למנוע כאב מאשר לטפל בו.
  • האם מפנים לניתוח ? טיפול שמרני תחילה – הרופאים המומחים במזור לכאב, יעדיפו תמיד את הטיפול היעיל והפחות פולשני ומסוכן ובלבד שיביא לתוצאות משופרות בטווח הקצר והארוך. קיימים אמנם מספר טיפולים פולשניים כגון זריקות, הזרקות, גרוי תוך שרירי עמוק וכד', אך במקרים רבים מאד אנו מצליחים למנוע ניתוחים וסבל מיותר (לחץ כאן לסיפורי הצלחה)
  • קשר מתמשך– אנו שומרים איתכם על קשר לאחר מתן הטיפול ומוודאים הצלחתו לאורך זמן.
  • מסמכים רפואיים – מכתב המופנה לרופא המטפל מאפשר המשכיות רציפה של הצלחת הטיפול ושילוב כל הגורמים הרפואיים.

למה כואב לי?

כאב הינו כתוצאה של מחלה או פגיעה בגוף. זו דרכו של הגוף לאותת לנו שמשהו לא כשורה, ודורש שינוי. אך ישנם מצבים בהם הכאב עצמו הופך לבעיה רצינית, ואפילו ל"מחלה", עם השפעות משלו. לכן, ישנן מרפאת כאב. מרפאות כאב מתמחות בכאב. לא הפתעה גדולה, אך מה זה בדיוק אומר? המרפאה נועדה, בראש ובראשונה, לטפל בכאבו של החולה. כלומר, תפקידם העיקרי הוא לדאוג שתרגיש יותר טוב, תוך חתירה להבנת שורש המחלה או הבעיה ממנה אתה סובל, ולטפל בה.

למה ללכת למרפאת כאב?

כפי שציינו קודם לכן, כאב עשוי להוות בעיה בפני עצמו. כאב יכול להיות מכשול בחייך, דבר שימנע ממך ימי עבודה, לצאת לבילויים, ואף לאכול ולשתות. מרפאת כאב תשים לזה סוף, נקודה. לא תשלח אותך למיליון בדיקות, ולא תכריח אותך לחכות בתורים ארוכים. הרופאים במרפאה ידאגו לכל הפחות לדאוג לך להרגיש טוב, הן פיזית והן נפשית. כמו כן, הרופאים יוכלו לאבחן את בסיס מחלתך, אם לא יצליחו לרפאה כליל, וכך יחסכו לך זמן וכסף רב.

מי הטובים ביותר?

לכל מרפאת כאב יש את השיטות והאידיאולוגיות שלה. רשת "מזור לכאב", הרשת הארצית של מרפאות הכאב הפרטיות, הידועה כראשונה בישראל כמתמחה בטיפול בכאב ובסבל מכל הסוגים. מטרת הרשת היא מענה מקצועי, זמין, ויעיל לאנשים הסובלים מכאב ממושך או קשה, שלא קבלו מענה מספק בקופות החולים או במרפאות היועצים. במרפאה עשרות המומחים שעברו הכשרות שונות בתחום האבחון והטיפול בכאב במיטב המוסדות האקדמיים המוכרים בארץ. אז למה לחיות עם הכאב? תטפל בעצמך – ותטפל בכאב שלך.

מרפאת כאב יכולה להוות פיתרון עבור מי שסובלים מכאבים חזקים ומתמשכים. אז מה באמת קורה במרפאת כאב, ומתי כדאי להגיע לטיפול? מה מייחד אותה ממרפאה רגילה? וכמובן השאלה שמסקרנת רבים – האם נעשה שימוש בקנאביס במהלך הטיפול?

מרפאת כאב היא מקום המרכז תחת קורת גג אחת סוגים שונים של טיפולים עבור סוגי כאב שונים. במרפאה מטפלים מספר רופאים, המתמחים בתחומים שונים. הנחת היסוד היא הגישה הכוללנית, שמסתכלת על הגוף כיחידה הוליסטית אחת. סוגי הכאב בהם מטפלים –

  • כאב אורתופדי – כאבי שרירים
  • כאב ראומטולוגי – כאב בעצמות ובפרקים
  • כאב נוירופטי – כאב שנובע מלחץ או פגיעה בעצבים
  • כאב גסרואנטרולוגי – כאב בטן או בפי הטבעת
  • כאב כירורגי – כאב שמקורו בניתוח
  • כאב במערכת אף אוזן גרון – סינוסיטיז או כאבי אוזניים
  • כאב אונקולוגי – כאב שמקורו במחלת הסרטן
  • כאב גניקולוגי או אורולוגי – כאב באיזור איברי המין

קיימים כאבים שמקורם אינו ברור, וגם בהם ניתן לטפל במרפאה. ניתן לחלק את סוגי הכאבים לשניים –

כאב חד מקורו בפגיעה נקודתית, והוא הולך ופוחת עם תהליך ההחלמה. כאב כרוני לעומת זאת, הוא כאב מתמשך שנשאר בעוצמה גבוהה גם אחרי זמן רב באופן שאינו תואם את חומרת הפגיעה.

אופן הטיפול במרפאת כאב יכול להתבצע במגוון דרכים שונות בהתאם לאבחנה של הרופא המטפל –

טיפול תרופתי בהתאם לסוג הכאב על מנת להקל על עוצמת הכאב, הזרקות לאיזורים שונים בגוף כמו עמוד השדרה, עצבים, או מפרקים, טיפול בגירוי חשמלי של העצבים על ידי גלי רדיו, או טיפול פסיכולוגי שמסייע להתמודד עם ההשלכות הנפשיות של הכאב.

איך התהליך עובד?

במרפאה נמצאים רופאים ומטפלים רבים בתחום הכאב. בתחילת הדרך, תיפגשו עם אחד הרופאים פגישת ייעוץ על מנת לאבחן את סוג הכאב, להבין את הרקע והגורמים מהם הוא נובע. הרופא המטפל ישאל אתכם מספר שאלות על מנת להבין את מקור הכאב, ויוכל לחשוב על דרכי הפיתרון האופטימליות. חשוב לציין שהטיפול במרפאה כולל תהליך אישי ביחס נעים, כאשר שמים דגש על ההשפעות הנפשיות של הכאב. התהליך מתבצע בסבלנות, ולעיתים יש לנסות מספר דרכי פעולה עד שמגיעים להקלה או העלמות מוחלטת של הכאב.

איזה מרפאת כאב מאשרת קנאביס?

רבים הסובלים מכאבים מתעניינים בקנאביס רפואי, משום שהוא ידוע בהפחתת כאבים חזקים ובעל תופעות לוואי זניחות יחסית, לעומת משככי כאבים עוצמתיים שעלולים לפגוע בגוף בטווח הארוך. חשוב לציין שהבחירה לטפל באמצעות קנאביס תתבצע רק לאחר מספר ניסיונות כושלים לטיפול בדרכים הקונבנציונליות. עם זאת, מרפאות כאב רבות הפסיקו לעבוד עם קנאביס בשנים האחרונות ממגוון סיבות ושיקולים. קיימת רשימה של משרד הבריאות המרכזת את כל המרפאות והרופאים המוסמכים להנפיק רישיון לקנאביס. חשוב לשים לב שהרשימה מתעדכנת מעת לעת, ולכן מומלץ לברר בסמוך למועד ההגעה למרפאה.

אנחנו במזור לא מאמינים בטיפול בקנאביס לצורך פתרום בכאב – השיטות שלנו לא מערבות שימוש בקנאביס אלא בשיטות אחרות המוכחות לצורך טיפול והפחתת הכאב.

יצירת קשר

יש לכם שאלה? רוצים להתייעץ עם צוות המומחים שלנו? צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם במהרה.

לקביעת תורים ומידע חייגו עכשיו:03-9788888