מידע קליני - מזור לכאב » לסלק את המיגרנה מהראש שלכם - מזור לכאב

שיטות הוליסטיות אלטרנטיביות לטיפול ברמות שונות של מיגרנה

שילוב של רפואה הוליסטית בגישת הרפואה השלמה בכאבי המיגרנה נמצאו יעילים ביותר

מיגרנה היא כאב ראש חד וחזק המופיע בתדירויות ובעוצמות משתנות מאדם לאדם. לא כל אדם סובל ממיגרנות אבל אלו שמכירים את התופעה וסובלים ממנה ישמחו לדעת שקיימים פתרונות יעילים ומהירים לתופעה ולתסמיניה המעיקים.

הרפואה הקונבנציונלית אינה מצליחה לתת מענה שורשי ומקיף לכאבי מיגרנה והרופאים ממליצים על תרופות הרגעה ונותנים לסובלים מרשמים שונים לנטילת משככי כאבים מכל מיני סוגים על מנת להקהות את הכאב הנוראי של כאבי מיגרנה.

לסלק את המיגרנה מהראש שלכם

צוות המומחים של מרפאת כאב רשת מזור לכאב, המתמחה במתן פתרונות יעילים וחדשניים לכל סוגי הכאבים, מספר על טיפולים שונים ומתקדמים לסובלים ממיגרנה.

מיגרנה ומשככי הכאבים

לרוב, הסובלים מכאבי מיגרנה יפנו לכדורים משככי כאבים אך זהו אינו מענה הולם לבעיה האמתית ממנה סובל האדם אלא פתרון להימנעות מכאבים בלבד הנעשה על ידי ניתוק תחושת הכאב ממרכז העצבים האחראיים על העברת תחושה זו למוח ולגוף האדם.

במילים אחרות הכאב לא נעלם אלא האדם מפסיק לחוש אותו. ישנם אנשים המעידים כי בעת התקפי מיגרנה הם מעדיפים לשהות במקומות חשוכים ושקטים בשל החרפת הכאב בעת הימצאות באזורים מוארים ורועשים. מומלץ להקשיב לגוף בעת חווית הכאב ולאפשר לו לשהות בתנאים הגורמים להפחתת הכאב.

טיפול אלטרנטיבי במיגרנה

לא קל למצוא תרופה מונעת או מרפאת לכאבי מיגרנה. משככי כאבים בלבד לרוב לא נמצאו יעילים מספיק עבור הסובלים מן התופעה.

לעומת זאת, שילוב של רפואה הוליסטית בגישת הרפואה השלמה בכאבי מיגרנה נמצאו יעילים ביותר ובעלי השפעה חיובית על אנשים רבים המספרים על תחושת הקלה ושחרור בעקבות הטיפול.

העוצמה של הטיפול ההוליסטי טמונה בשאיפת המטפל להחזיר את גוף המטופל לאיזון ולסייע לו בתפקוד אופטימלי של כלל מערכות.

השיטות השונות לטיפול ומיגור של מיגרנה מחייכם

כאב ראש היינו אחד הגורמים המציקים ביותר בחיי היומיום. כאשר מדובר באדם שחלק משמעותי מחייו דורש ריכוז ועבודה שכלית מאומצת, התופעה החמורה של מיגרנה יכולה פשוט להרוס את חייו בצורה הנוראית ביותר.

בצורתה החמורה ביותר, הבעיה הנוירולוגית הזאת גורמת למגוון רחב של תופעות לא נעימות. כאב הראש עצמו הינו משתנה מאדם לאדם וגם מתקופה לתקופה, כאשר תופעות לוואי אפשריות נוספות הן הקאות, בחילות, סחרחורות ולעיתים אפילו פרכוסים.

אנשים הסובלים מכאבי ראש אלה נוטים גם לסבול מאור בוהק ורעשים חזקים.

מיגרנה - כיצד מטפלים

מה הסיבה להופעת מיגרנה ?

קשה למצוא את הסיבות הכוללניות להופעת כאבי ראש כרוניים. כמו ברוב הבעיות הנוירולוגיות, הרופאים והמדענים לא תמיד יודעים את הסיבה המדויקת להופעת המחלות.

אך רבים מקשרים את התופעה לתקופה הלחוצה שבה אנו חיים, העובדה שאנשים רבים סובלים ממצבי אי וודאות, חשים בלחץ המופעל עליהם דרך קבע מסיבות כאלה ואחרות ועוד.

יש המציינים את האלמנט הגנטי כגורם מזרז באחוז גבוה יותר מאשר באוכלוסיה הכללית, אך אין מסקנות חותכות בעניין.

הקושי לטפל במחלה הכרונית - מיגרנה

הבעיה של תופעת המיגרנה הינה האינדיווידואליות שלה. לכל אדם הסובל ממנה יש את ה"טריגרים" שלו (פעולות או מצבים ספציפיים המפעילים את מנגנון המחלה וגורמי להתקפי כאבי ראש), לכל אחד יש את התמונה הרפואית הספציפית שלו, ולכל אחד יש את השיטות להתמודד עם המצבים.

השאיפה הינו למצוא מכלול של כלים המאפשרים להתמודד עם הצרה הזאת, על מנת לחזור לתפקוד מלא כמה שיותר.

כיצד בכל זאת ניתן לטפל בבעיות מיגרנה ?

כיום מקובל להתמודד עם התופעה דרך מרפאות כאב המתמחות בטיפול בכאבים מכל הסוגים. המטרה העיקרית של כל מוסד כזה הינה למצוא את המכלול המתאים לאדם הספציפי

המכלול הזה יכול להיות מורכב מתרופות קונבנציונאליות כגון משככי כאבים ללא מרשם (אספירין, אקמול). תרופה נפוצה הינה טריפטנים המגיעים בצורת תרסיס או זריקה. אפשרות נוספת הינה דהידרוארגוטאמין או תרופות רציניות יותר.

עם זאת, אנשים רבים מעדיפים להתמודד עם מיגרנה באמצעים אלטרנטיביים, כגון ביופידבק, הרפיה או היפנוזה עצמית.

מיגרנה וכאבי ראש קשים ? יש פתרון!

מיגרנה היא בעיה של רבים, ובעיקר רבות, מהאנשים בחברה, גם אם לא נוטים לדבר עליה. כאב הראש הנוראי נוטה למנוע ממך כל דבר אשר רצית לעשות באותו היום, בין אם מחויבויות, כמו עבודה או לימודים, ועד למותרות, כמו יציאה עם חברים.

המיגרנה אפילו מונעת מהסובלים ממנה לנוח או לבלות עם חברים או בני זוג! אז מה עושים? אנחנו כאן כדאי להציע לך פתרון.

מיגרנה נפוצה

מיגרנה היא סוג נפוץ של כאבי ראש, המתאפיין בכאבי ראש פועמים אשר מלווים לרוב בבחילות, הקאות ורגישות לאור ולקול. כאב הראש המלווה את המיגרנה, התסמין הקשה ביותר לרוב, מתחיל בהדרגה ונמשך בין מספר שעות למספר ימים.

המיגרנה מופיעה בהתקפים, אשר יכולים להיות מעוררים על ידי גורמים שונים כמו מחסור בקפאין, הפרעה בסדר היום או שינויים בשעות השינה, והם מוקלים לרוב באופן עצמאי לאחר מספר ימים. אצל רוב החולים הכאב יופיע בצד אחד בלבד של הראש, וכמעט כל הסובלים מדווחים על כאב "פועם" בעל תחושה "חודרת".

אז מה יש לעשות

לצערנו, הרפואה הקונבנציונלית לרוב לא מצליחה לרפא את המיגרנה, ומציעה משככי כאבים בלבד. זהו לא פתרון מספק, שכן משככי כאבים רק מנתקים תחושת הכאב מהעצבים האחראיים על העברת תחושה זו למוח ולגוף. כלומר, המחלה והכאב עדיין נוכחים, אך פשוט לא מורגשים.

אבל יש מקומות הרוצים לרדת לשורש הכאב ולרפאו – מרפאות כאב, המתמחות בכאבים שונים. מרפאות כאב נעזרות בטיפולים קונבנציונליים בשילוב רפואה הוליסטית וטיפולים אלטרנטיביים, ומגיעות לתוצאות יעילות.

לאן הולכים ?

רשת המרפאות "מזור לכאב" היא הרשת הארצית המובילה בישראל של מרפאות כאב פרטיות הנותנת מענה מקצועי לאנשים הסובלים מכאבים שונים, שלא קבלו מענה יעיל דיו מקופות החולים או ממרפאות היועצים.

במרפאה מטפלים בכל הסוגים הקיימים של מיגרנה על ידי טיפול נרחב בגישת הרפואה השלמה. הטיפול מספק פתרון לסובלים ממיגרנות כרוניות, ומצמצם את הופעת המיגרנה עד להיעלמותה כליל מחייו של המטופל. אז אל תסבלו לבד – הגיע הזמן לשים סוף למיגרנות.

לקריאה נוספת אודות הטיפול הלא תרופתי במגרנה לחץ כאן

לקריאה נוספת אודות תגובות מטופלי המרפאה לחץ כאן

כאבים בראש והפתרון ברשת מזור לכאב אחוז גבוה מאוד מן האוכלוסייה סובל מכאבים בראש וממיגרנות וכולנו מכירים את התופעה. כאב ראש יכול להופיע כתוצאה ממספר גורמים רב ואחד האתגרים הוא לאבחן את הסיבה המדויקת להופעת הכאב. מזור לכאב, רשת מרפאות לסבל וכאב מספקת את הפתרונות המובילים בתחום קרא עוד
כאבי ראש, מיגרנה - לחיות מחדש - מזור לכאב כאבי ראש מופיעים בילדים, במתבגרים, במבוגרים ובקשישים. בכל אחת מקבוצות הגיל הללו ישנן אבחנות שכיחות יותר וכאלו הנחשבות נדירות. קרא עוד