תחומי טיפול  » טיפול במיגרנה חזקה - מזור לכאב

טיפול במיגרנה חזקה - מזור לכאב

מיגרנה היא כאב ראש חד וחזק המופיע בתדירויות ובעוצמות משתנות מאדם לאדם

מי שמכיר את הכאב החד והחזק המורגש בעת התקף מיגרנה ודאי ישמח לדעת שישנו טיפול במיגרנה חזקה  יעיל וחדשני שיכול לשים סוף לכאבים ולהקל על הסובלים ממנה.

מי שחווה מיגרנה יכול להעיד על עוצמת הכאב הבלתי נסבלת ועל התחושות המלוות את האדם בעת התקף מסוג זה. כיום קיימים טיפולים חדשניים ופורצי דרך בתחום, המסייעים לא רק בהקלה על כאבים בשעת התקף, אלא גם במניעת התקפים עתידיים.

צוות המומחים של רשת המרפאות מזור לכאב, המתמחה במתן פתרון לכאבים מכל הסוגים, מספר על מאפייני כאבי המיגרנה, על ההשלכות שלה ועל הדרכים לטיפול בה.

מיגרנה

טיפול במיגרנה חזקה וההשלכות שלה

כאב ראש מסוג מיגרנה הוא כאב חד וחזק המורגש, בדרך כלל, בחלק קבוע של הראש ומופיע לעתים באופן פתאומי או הדרגתי ובעוצמות משתנות.

אחוז גבוה מן האוכלוסייה סובל ממיגרנות מסוגים שונים ורוב האנשים מדווחים על חוסר אונים מוחלט במציאת פתרון לכאב זה.

רשימה חלקית של התופעות המלוות את המיגרנה כוללת עייפות, חולשה, עצבנות, כאב עז בחלקים שונים של הראש ושל הצוואר, כאבי שרירים ועוד.

בדרך כלל, כאשר מדובר בכאב שמקורו במיגרנה לא יועילו פתרונות תרופתיים בלבד לשיכוך כאב, ולכן קיים צורך במציאת פתרון כוללני ויעיל שיקל על כאבי המיגרנה.

טיפול חדשני במיגרנה חדשה

מרפאת כאב כפי שהזכרנו קודם, כיום קיימים טיפולים חדשניים למיגרנה, הכוללים טיפולים מתחום הרפואה ההוליסטית, הרואה באדם יחידה אחת שלמה המורכבת מהגוף והנפש.

לפי התפיסה ההוליסטית, הכאב מצביע על חוסר איזון כללי בגוף או בנפש, ולרוב מתבטא חוסר האיזון בכאב באיברי הגוף השונים ובמיוחד בראש, האיבר המרכזי והחשוב ביותר. כאב ראש מופיע בתדירות גבוהה יותר במקרה של יציאה מאיזון, על מנת לאותת על קיומו של חוסר האיזון ועל הצורך בטיפול.

ניתן לטפל בחוסר איזון כללי ולמנוע כאבים שונים על ידי תזונה נכונה, מנוחה ופעילות גופנית על בסיס יומיומי. מעבר לכך חשוב להכיר את מערכת הלחצים בה מתמודד הסובל בביתו ובמקום עבודתו כדי למצוא להם הקלה ופתרון.

מומחים בכאב ובטיפול במיגרנה חזקה

מיגרנה היא תופעה לא נעימה בלשון המעטה, רצוי מאוד לטפל בה מן השורש כדי להימנע מהישנות הכאב. אין צורך לסבול לחינם וניתן להגיע לאחת המרפאות המתמחות בתחום לשם קבלת ייעוץ, הכוונה וקבלת הטיפול המתאים במיוחד עבורך.

לקרוא על מטופלים שנפתרו מהמיגרנה הממושכת שלהם

כאבים בראש והפתרון ברשת מזור לכאב אחוז גבוה מאוד מן האוכלוסייה סובל מכאבים בראש וממיגרנות וכולנו מכירים את התופעה. כאב ראש יכול להופיע כתוצאה ממספר גורמים רב ואחד האתגרים הוא לאבחן את הסיבה המדויקת להופעת הכאב. מזור לכאב, רשת מרפאות לסבל וכאב מספקת את הפתרונות המובילים בתחום קרא עוד
כאב ראש מקבצי - כיצד ניתן לטפל בצורה יעילה - מזור לכאב הסיבה השכיחה ביותר לכאב ראש באוכלוסיה הצעירה ובעיקר במתבגרים וחיילים היא התייבשות יחסית. חוסר שתייה מספקת גורמת לכאבי ראש, עייפות, סחרחורות וחולשה. ברגע שמוסיפים עוד מספר כוסות שתייה ביום ובעיקר מים זכים, כאב הראש נעלם. קרא עוד
כאבי ראש, מיגרנה - לחיות מחדש - מזור לכאב כאבי ראש מופיעים בילדים, במתבגרים, במבוגרים ובקשישים. בכל אחת מקבוצות הגיל הללו ישנן אבחנות שכיחות יותר וכאלו הנחשבות נדירות. קרא עוד